25/6-2010

2 månader nu!
Jag älskar dig mer för varje dag som går.
Filip & Matilda, Matilda & Filip




njuter av tiden som vi delar tillsammans
du är den bästa det finns ingen annan
min låga var svag men du tände den
mitt hjärta det brinner, brinner för kärleken

rädslan att bli sårad finns ju där
men det gör mig lycklig att ha dig här
du ger så mycket, du sprider glädje
finaste pojkvännen här i världen

jag gillar din personlighet,
du är så speciell
jag älskar dig så mycket
för du är dig själv

jag skulle segla över jordens alla hav,
plocka ner månen för att du gör mig så glad
jag skulle fånga dig en stjärna från himlen
för vi ska skapa många vackra minnen
mitt hjärta är ditt för alltid
du är han i min framtid

Om jag skulle dö är du rosen på min kista
skulle hålla den vid liv skulle aldrig låta den vissna
en vackrare person än dig kan jag aldrig finna
jag är den lyckligaste som får vara din flicka





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0