allt har sitt slut.

Nu sitter jag och Malin i min säng, hemma från Åstorp. Tack så mycket Anton för igår kväll / inatt, mycket trevligt. Dock kunde man hoppat över lite saker.. Nu ska vi duscha och lägga oss och ta det lungt, sov inte så mycket inatt, kanske max 2 timmar. Åker nog till Filip senare, men får väl se hur det blir. Folk har problem med att hålla käften stängd från en jävla massa skit snack. Men nu är det slut på det, klarar mig fin fint.





Men vad som än händer, så kommer Filip alltid vara mitt hjärta. & jag kommer inte ta någon före han, aldrig aldrig. Ex eller andra killar kan flyga åt skogen för Filip är mitt allt, mitt hjärta, min prins. & jag älskar han mest, min Filip Söderström.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0