det luktar...baaajs

Vi sitter i källaren på skolan så ska vi gå upp till våra rum, & tror ni inte det stinker bajs? Dom har hällt gödsel på åkrarna och gissa om det stinker. Jag skulle vädra mitt rum men ångrade mig ganska snabbt.. Usch, ska bo här i 3 år nu.. Stackars mig. Men annars är allt super! Imorgon är det första dagen i skolan, och har sett min klasslista vi är 11 st och bara tjejer.
Nu kom Ronja in till mitt rum så nu ska vi borsta tänderna, sen blir det hoppas ner i sängen och mysa till film!

Bloggar väl senare!
Kyss

Kommentarer
Postat av: Rasmus Nilsson

Bara till att vänja dig, tittar ner måndag tisdag eller onsdag nästa vecka och ser hur du har det, snacka med min gammla lärare och det skulle inte vara några problem. :) hoppas du har det super bra där nere iaf, och hur är din room m8t? :) puss älskar dig DiSsArN^ ;)<3

2010-08-20 @ 01:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0