du är min kärlek

Filip här
Exakt nu va det 10 minuter sen Matilda och Malin åkte hemifrån mig, och jag kan säga att jag redan saknar min älskling. Du betyder så mkt för mig så jag vet inte vart jag ska börja, för mina ord räcker helt enkelt inte till.. Utan dig vet jag inte vad jag hade gjort, jag känner att du ger mig kraft och styrka att vilja fortsätta leva ett liv tsm med dig. Med dig mår jag underbart & jag älskar dig!

Idag har jag inte gjort mkt, jag har varit i skolan och när jag kom hem åt jag middag med min kära familj och My Gerndt med barn. Alexander var och spelade och kunde tyvärr inte vara med. Sen kom Älskling och Malin. annars inte mkt. Imorgon skola och träning, sen till älsk antagligen efter skolan.
Ciao// filip

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0