Malin här :)

Matildas kompis malin ifrån Örebro här! Nu sitter vi hos Filip, vi har ätit god mat, lekt med små söta barn och nyss kollade vi på A walk to remember. Tror vi ska sätta på en till film innan jag och Matilda åker hem igen, men jag vet inte. Detta är vår sista natt innan jag åker hem till Örebro :'( men vi har lovar varandra att vi måste försöka ses i vinter. Vi måste upp tidigt imorgon bitti för att hinna med tåget men om det blir mycket sömn i natt heller tvivlar jag på, vi har flera filmer vi vill se och massa prat som aldrig tar slut. Aja nu ska jag inte skriva mer.

Men jag vill tacka dig Matilda för den här veckan! Det har varit helt otroligt roligt, vi har gjort allt möjligt och allt har varit lika kul, vi har kommit varandra väldigt nära och jag älskar dig, du är verkligen underbar! Jag kommer sakna dig något enormt <3 // Malin Harsbo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0