Rasmus Nilsson

Just nu är du är skit sur på mig för jag inte träffade dig & förlåt. Du vet att du betyder väldigt mycket för mig, och jag vet hur mycket du har gjort för mig. Jag vet att du läser min blogg det är därför jag skriver detta här, så du läser det! Du är som min storebror, fast jag inte känt dig så länge och inte umgåtts med dig jätte mycket så alltid när det har varit något har du varit där. Om jag behövde prata så fanns du där, när det hade hänt något fanns du där. Alltid finns du där & du ska ha ett stort tack för det. Framöver kanske vi inte kommer kunna träffas och prata på det sättet vi gör idag, du förstår vad jag menar. Så därför tycker jag att vi tar vara på tiden nu, för senare.. kan allt ha ändrats. Kanske aldrig blir som nu. Men tack tusen gånger om för allt.. Jag älskar dig storebror!

Kommentarer
Postat av: Rasmus Nilsson

Om jag skulle säga att jag inte blev djupt berörd av denna text skulle jag ljuga. Allt jag har och kan säga för sekunden. För ser inte tangenterna speciellt bra av alla glädje tårar. Jag älskar dig syster!

2010-08-17 @ 23:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0