tankar, idéer, din lukt i din nacke

Filip här! Matilda ville att jag skulle gästblogga för hon är så lat och orkar inte själv. Tänk så snäll jag är, jag hoppas bara att hon inser det själv också!
Malmö igår med älskling, vi såg artister som Maskinen och Familjen. Maskinen va galet men Familjen var bara sjukt! Bengaler och totalt kaos i publiken, men ett killer-framträdande från båda. Vi träffade även Anton efter att ha käkat lite på harrys, mysigt värre. Efter lite dricka och mysiga promenader i Malmö blev det dags att dra sig hemåt, men innan hemfärden var man ju tvungen att ta en tur i ett otroligt romantiskt pariserhjul!
Idag har det inte hänt så mkt, vaknade upp brevid Matilda som skulle jobba på Eskils A-lags match. Stack hem och chillade lite sen till Ödåkra där jag käkade kebabtallrik och träffade Annie, nu blir det väl till att ta det lugnt hemma och bara dega, börjar skolan klockan 1 imorgon vilket är en rätt skön tid för första dagen på andra året.
Och att inte förglömma, på onsdag har jag och Matilda 2 månader, och det är inte ens en början.. Jag älskar dig och det ska bli såååå många fler, haft en underbar tid med dig hittills!

Jag älskar dig Matilda Olsson ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0