nu eller aldrig.

gud vad dålig jag är på att blogga, & förlåt för det.
men nu är det sommar och har inte riktigt lust för att sitta vid en data då!
men.. igår kom filip hem till mig 8 på morgonen och gissa om jag har saknat han.. usch ja. vi sov lite & bara mest hade det mysigt här hemma. han stack hem för han var tvungen att ut & gå med sin vovvsing.
senare på kvällen stack jag till han, vi kollade på spiderman 3 med hans familj, mycket mysigt.
bestämde att jag skulle sova där och runt klockan 12 kanske, satt vi ute i hans växthus fullt med ljus & där satt vi & bara pratade. helt underbart.
idag har jag varit i stan, köpte 3 par trosor. behövde det verkligen & ett nytt skärp.
bilder kommer senare, nu ska jag göra vid mig & sen drar det ner till gröningen.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0