dancing in the moonlight

kom precis hem från underbar filip. har varit hemma hos han för fösta gången och jag träffade hans familj. lite nervös var jag faktiskt, men dom var verkligen jätte trevliga så det var inga problem.
innan idag träffade jag min stora syster gick och åt lunch med henne, natalie kom och sedan gick vi lite i stan. fick köpt min kofta jag har velat ha ett tag.
faktiskt nu är det midsommar och jag har lovat mig själv att det ska bli den bästa någonsin, kommer först fira den lite med familjen och sedan ska jag träffa natalie och min filip. firas med personer som står mig nära och är underbara så det kommer nog blir hur bra som helst. nu ska jag sova för att ladda inför imorgon.
god natt på er alla.
puss puss!

Kommentarer
Postat av: jasmine

tur det gick bra!

ja dom är verkligen jätte snälla, hoppas du får en bra midsommar, puss på dig hjärtat =) <3

2010-06-25 @ 13:03:37
URL: http://jasminejacobsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0