dina mjuka händer mot min hud.

festen igår blev i laröd & ja det var trevligt. fast det kunde avslutas lite bättre, tycker verkligen om när man slåss och slagsmål hit och dit. tyvärr blev det så. men jag hade min underbara pojkvän som va med mig och min ängel natalie. och med dom är det underbart. filip hängde med mig hem och sov hos mig, så tack älskling för inatt. det var helt underbart att vakna upp bredvid han.
sen idag vaknade vi, käka lite och slöa. sen åkte vi rundor lite med min familj, hälsa på min lillasysters grav, farfars & gamle morfars. sedan var vi också på fria bad och satt och åt kebab. och körde även en runda till ängelholm och gick en runda på stranden där. gud va mysigt det var.
nu sitter familjen och väntar på mig, vi ska bara sitta i trädgården med tända ljus och spela spel och ha trevligt.


filip söderström, så glad att du äntligen är min.
jag är verkligen kär i dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0