du är allt jag önskar

detta vääääder :(
trodde de va sommar på g, men det sket sig visst.. idag vaknade jag 10,25 & började 9,40.
wiie, så duktig jag är. stack ner till skolan, städa mitt skåp & gick på spanska lektionen. sen hemma igen vid 1 tiden.
var med rronja & sen stack jag vill väla.
köpte trosor & strumpbyxor. skulle nog träffa oliver idag, men får väl se hur det blir med den saken. ;)



KÄRLEK:

Hur många har du varit riktigt kär i? 3 st

Är du kär just nu? nej.
Har du någon kille just nu? nej.
Har du dumpat någon? yes.
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? haha faktiskt, matilda & ronja tider. ;)
Vem kramade du senast? natalie.
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? haha, absolut inte.

Vad tycker du om kärlek? underbart , så länge de varar. :D

Saknar du någon speciell person?  yesbox :/
Har du svårt för att bli kär? ibland, ibland inte, beror på.

 

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: japp.
Hånglat med nån riktigt ful: nja, de tror jag inte.
Hånglat med fler än 50 pers: nepp.
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? haha yes.
Gjort något riktigt dumt? jadå.
Gjort något du verkligen ångrar? yes.
Åkt ambulans? jaa.
Gjort nåt olagligt? uhm, ja.
Fått din mamma att gråta? nej, de hoppas jag verkligen inte.
Slagit ner någon? haha nej, bara på skoj 
Skämts över dina föräldrar? haha , har väl hänt någong gång xd

Sagt jag älskar dig och menat det? ja, men det är klart 


SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng?  jag 

Såg dig gråta?  natalie, uhm. tror jag..

Fick dig att gråta? de du!

Du delade en dricka med? lillebror
Du gick på bio med? natalie
Skällde på dig? det vet jag inte ;o
Sa någonting till dig och vad var det? pappa- jaaa, jag bara sa det.


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? nej
Kramat någon? ja
Pussat någon? yes
Köpt någonting? ja
Sjungit? ofc ! 
Saknat någon? yes


JAG HAR:
Digitalkamera?  nej.
Systemkamera? yes
Telefon på rummet? nej
Egen dator? jappjapp.
Könssjukdom?  hahaha wtf, nej ? 
Bra kompisar? aa de är klart 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0