du är så vacker när du ler.

kom hem från läger med alla 9;or på elinebergsskolan idag!
vi var på kullaberg & tälta. det var så sjukt skoj. det sista man gjorde tillsammans med alla.
ja, jag sov i ca 30-45 minuter inatt. somna vid lite i 5, sen vaknade jag & trodde de va morgon & börjde plocka ihop mina saker. går in i huset & ser att klockan är kvart över 5, wiiie. men alla va typ uppe, så vi käka frulle. & hade de skoj. skulle städa lite, la mig på ett bord och somnade.
ja sjukt skoj hade vi iaf!
blev jagade av kossor & allt skit vi gjorde.
jag kommer sakna er alla 9;or & tack för 3 underbara år!


nu ska jag snart sätta på en film & mysa ner mig i sängen!
är sååå trött.
puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0