our friendship never dies.

Tildiis Pitbull2 Olsson
var tog allt vi hade vägen? helt seriöst. vi som va så jävla tajta & hittade på grejer varje dag, de va bara du & jag hela tiden. vi raggade på killar tillsammans & träffade läskiga pundare, HAHAH ! men tyvärr... saker & ting blir inte alltid som man vill, båda två förändrades. vi växte typ ifrån varandra. på så kort tid. under en dag faktiskt. eller ja, ngn timme... vi båda va dumma mot varandra & de du gjorde mot mig gjorde så jävla ont. varenda gång du skriver något om natalie hugger de i mig, tänker på när de va du & jag. tildiis & ronjiis. pitbull1&2. ah, fyfan matilda glömmer aldrig de vi hittat på. vi hälsar knappt i skolan på varandra eller något. innan kasta vi oss om varandra ibland & bara skrek. & allt vi gjorde. vi sa vi va så jävla duktiga på moppen & va smarta, satte på platspåsar på pudan på moppen & trodde de skulle gå bra. när vi väl va vid pizzerian vurpade vi & gick med skadade knä & en jävligt illalåtande moppe till skolan. & när du inte ville till gantofta så TVINGADE jag dig. & du bara; äeh, leo e inte så jävla söt. hahah
Tildiis Pitbull2 Olsson!
var tog allt vi hade vägen? helt seriöst. vi som va så jävla tajta & hittade på grejer varje dag, de va bara du & jag hela tiden. vi raggade på killar tillsammans & träffade läskiga pundare, HAHAH ! men tyvärr... saker & ting blir inte alltid som man vill, båda två förändrades. vi växte typ ifrån varandra. på så kort tid. under en dag faktiskt. eller ja, ngn timme... vi båda va dumma mot varandra & de du gjorde mot mig gjorde så jävla ont. varenda gång du skriver något om natalie hugger de i mig, tänker på när de va du & jag. tildiis & ronjiis. pitbull1&2. ah, fyfan matilda glömmer aldrig de vi hittat på. vi hälsar knappt i skolan på varandra eller något. innan kasta vi oss om varandra ibland & bara skrek. & allt vi gjorde. vi sa vi va så jävla duktiga på moppen & va smarta, satte på platspåsar på pudan på moppen & trodde de skulle gå bra. när vi väl va vid pizzerian vurpade vi & gick med skadade knä & en jävligt illalåtande moppe till skolan. & när du inte ville till gantofta så TVINGADE jag dig. & du bara; äeh, leo e inte så jävla söt. hahaha.& jag bara; håll käften matilda. du e kär i leo, fattardu?! & de blev vi fyra. tyvärr pajjades vår vänskap lite då & de e förjävla tråkigt. jag har sagt jävligt dumma saker till dig och har även fått dumma ord & meningar tillbaka. som verkligen har gjort ont i mig. jag hade alltid så jävla kul med dig. vi sjöng världens fulaste låtar samtidigt som vi dansa vår fräcka jumpstyle. & vi kom på en egen dans som vi gjorde överallt, hahaha.' de känns som natalie & alla dina andra vänner har tagit min plats nu & de förstår jag isåfall. för vi hade våra stunder i livet där vi va lika flippiga som du med dom nu. själv har jag tyvärr inte så jävla mkt vänner jag umgås med. du va den jag va med varje dag matilda.  jag la ner all tid på dig. du va som en syster. vi försökte dygna på nätterna men deckade fan 2 sekunder efter vi bestämt oss för att dygna. & vi skolkade från skolan hahah. & vår favorit va chips md guacamole. vi lyssnade nästan alltid på Egon. & nu när jag skriver ner allt detta kom jag & tänka på när vi jaga tamkaninen på råå. när vi tvingade ut oliver & döpte kaninen till oliver.
vi sprang in i folks trädgårdar & kröp in under bilar. & när vi väl höll på att få tag på den skrek den ena; TA DEN TA DEN!! & då blev kaninen livrädd & sprang iväg. men vi fatta aldrig varför. & när jag nästan höll i den så släppte jag den & sa;" varfan ska vi ha kaninen när vi får tag på den?" så flabba vi ihjäl & sket i de. kommer ihåg allt med dig matilda. när du inte visste hur du skulle tanka moppen. & massa andra grejer... jag vill inte förlora dig som vän, verkligen inte. de ska va du & jag i svalöv & vi ska äga ut allt o alla. varför ge upp nu när vi valt samma skola? & typ samma linje? vi hade planerat så jävla mkt. pitbullen skulle bo med oss på internatet & vi skulle dela rum. vi skulle ha alla olika sorters djur & ha de "renaste" rummet av alla. jag vill kämpa för vår vänskap, men ibland känns de onödigt. jag e så rädd att bli andrahandsval hela tiden. för nu har du natalie & du o hon e som du & jag va förr. tajta som fan & skratta åt allt tillsammans. även fast de va skittråkigt & ingen annans skratta. så kunde vi skratta åt en tant som egentligen såg helt normal ut, men vi hittade alltid fel ngnstans. fel att skratta åt. & de saknar jag matilda. jag saknar dig jättemycket. tänker på allt vi gör hela tiden.
Jag älskar dig min pitbull ;/<3
/ rronja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0