solen skiner & allt känns bra

sån skön dag. vakna hos natalie, begav mig till pappas jobb, fixade ev. sommarjobb till mig & sen hem & till stallet.
red fox, & han är inget annat än bäst.
när jag kommer hem ligger det et brev från filip
det stod:
'' Jag skriver kanske som en treåring men jag bryr mig inte. Vi bot på ett jättefint hotell, och det är varmt och skönt. Men jag bryr mig inte om denna värmen jag saknar DIN värme, DIN närhet... Tänker på dig hela tiden och drömde om dig hela natten igår. Lär inte bli sista gången. Sitter och skriver i världens finaste solnedgång, önskar du va här.
Jag saknar dig// din Filip''

nu saknar jag filip jätte mycket & längtar tills vi ses imorgon! :D 


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem filip?

2010-06-21 @ 23:05:38
Postat av: matiilda*

filip söder.

2010-06-22 @ 13:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0