utan dig går jag under!

har varit iväg i danmark nu sen i måndags & kom hem idag.
igår var vi på bakken & hade sjukt skoj. ja, jag blev blöt & jag bröt alla mina rädslor. åkte allt jag aldrig någonsin har vågat förr, men nu känns det skönt att jag inte är någon fegis mera. :D
solat har jag också gjort lite & badat i havet, men skönt var det faktiskt.
3 underbara dagar.


lite bilder från dessa dagarna.


puttebror.


lillebror!

jag i morse på båten.

en liten bit av hamnen

natalie ville fota mig, men nej tack.

jag & emil

Danmark
tiildis.

nalliis.

tiildis & nalliis.

jag älskar dig.

emil & morfar

utan dig går jag under! ♥

Kommentarer
Postat av: natalie '

tack för dessa tre härliga dagarna snäckan. riktigt roligt! & du är underbar.

älskar dig min flickvän :D<3

2010-07-01 @ 12:44:31
URL: http://natalieerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0