baby, what's the reason we can't fall in love?

Jag har insett att min senaste kyss: var på fyllan.
Jag pratar: väldigt mycket.
Jag avskyr när folk: tror dom är bäst & ljuger.
Min bästa vän är: Natalie Nordkvist & Emelie Doormann
Min första vän heter: Emelie ( i ödåkra )
Kärlek är: fett underbart, fast hatar att bli dissad.
När jag lagar mat: borde man inte käka den!
Jag är rädd för: äldre män
Den värsta känslan är: att förlora någon man älskar.
Den bästa känslan är: att vara ny kär.
jag e bäst på: att köra moppe!
Jag är sämst på: hitta den perfekta killen,
Om jag va ett djur skulle jag vara: en fågel.
Min mobiltelefon : är en samsung
när jag vaknar på morgonen: vill jag inte gå upp
Just nu tänker jag på: att jag inte har tid me detta, måste plugggga!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0