you're the one that makes me believe in destiny.

tjabba!
jaa, även mörka tider har sina ljus.
igår kom mamma hem med ny bikini till mig, wie. lite brun på detta så är det suuper! ;)
såhär ser den ut.
79,50 på hm.
& nu idag kom pappa hem med en sån här till mig: :D
nu kör vi på vågit hår, det tycker jag är super snygg ibland.
men ja, man kan ju även köra flätor och plattång varianten om man nu vill de.
nu är det back till plugget, dör i alla dessa jävla läxor & mög. :(
haha, måste också bara kommentera dagen i skolan, ganska chill dag me dans och så i början.
jag & andré är ju inget annat än bäst,
& SEN....
SELMA & CARRO. ojoj, bråk ja..
dagen's citat:
kalla inte mig hora!
hora!!
kalla inte mig hora!!
hora
men kalla inte mig hora!!?
hora,hora,hora,hora!
usch, de va hemskt sagt. men de va ganska komiskt att titta på.
you know tjej bråk! ;)
skriver när jag har tid.
pöss & smek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0