allt känns så tomt, jag går runt här i tystnad. ensam i kärlekens hus.

 

jag vill ha sommar!!


ganska skoj i skolan idag, iaf slutet av fame musikernas konsert, haha.

alex skulle sjunga bring me to life, men så ville folk att han skulle sjunga den på svenska ( som i musikalen )

allt sluta med att vi ''sju'' dock utan philip stod på scen & hjälpte han.

det va helt underbart att vara tillbaka i musikalen för ca 2 min. dock skämde vi ut oss.

men vem bryr sig? - inte vi.

nu ikväll blir det väl en film med mamma & sen är det sista dagen i skolan imorgon.
gillas starkt.
har någon en idé vad jag kan göra på bloggen så skriv det till mig. 
här kommer iallfall lite sommarbilder.

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0