heeela helgen!

okej, nu får jag väl berätta om min underbara helg hos min fs, emelie!
fredag: var i skolan & hade först nat.prov i no. de gick nog som de gick. sen eng & eng redovisning! jaja, skit i skolan.
11,45 hämta mormor mig så åkte vi till knutan & jag tog mitt tåg till emelie, det var två byten & de sista tåget var inställt. :O
fatta rädd jag blev, men fick åka buss så de löste sig. fick träffa min saknade emelie, det va riktigt roligt att se henne igen. har verkligen saknat henne. sen åkte vi hem till henne och ''packa upp & installera lite'' gick och hälsa på hästarna & somna till en film.
lördag: vi vakna, åt frulle & drog ut i solen, fixade i stallet & hade en hästdag,vi red ut i skogen & de va verkligen jätte mysigt. jag red emelie's fina hästapålle obi, sen mata vi dom & fixade lite. var ute med geten & sen la vi oss & sola. så ville jag sitta lite på emelie's häst & ta foto. så de gjorde vi, bilder kommer längre ner!
sen kollade vi på film & käka chips & gotte. sen la i oss & somna. vaknde mitt i natten & gick och borta tänderna!
somnade igen!
söndag: gick upp vid halv 10, fixade på emelie's rum & sen drog vi ut me hästarna igen. red ner en runda i byn, sjukt mysigt. red i kanske en timme, sen hem & packa. käkade & sen åkte vi :(
jag tog tåget kvart över 3 & va hemma halv 7.
sen kom sabrina, sen tobbe & pontus. sen hade vi lite skoj ikväll.
ni är helt underbara! :D
OCH MIN EMELIE, TAAACK FÖR DENNA HELGEN! DET VA RIKTIGT SKOJ ATT ÄNTLIGEN FÅ TRÄFFA DIG IGEN, HOPPAS DU LÄSER DETTA. FÖR JAG ÄLSKAR DIG VERKLIGEN, VILL ALDRIG FÖRLORA DIG!
SNART ÄR DET SOMMARLOV & SÅ TRÄFFAS VI IGEN. SKA ALDRIG GLÖMMA DIG! JAG ÄLSKAR DIG FLUMMSYSTER, DÅ NU & FÖRALLTID!!



ute i hagen! ;)
jag & obi


jag & obi
helt underbar häst!

nu ska jag nanna kudden!
puss & nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0