jag älskar dig mamma!♥

jag är ledsen att göra dig besviken, för att jag misslyckas. jag kunde gett mycket mer än jag har gjort, men motivationen har ej funnits. jag vill vara den som gör sig stolt, ej att du ska behöva skämmas. jag önska jag va liten igen, när problemen kom & man var ledsen kunden man bara krypa upp i din famn & du gjorde allt bra igen. men nu får jag själv slåss med mina problem & själv lösa dom. men just nu är problemet att jag själv ställer till dom också. jag vill va barn på nytt utan en massa ansvar och krav, att va på väg till vuxen känns inte bra.
jag hoppas du kan förstå, för du gör så jag mår bra.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Älskar dig, gumman. Jag är absolut inte besviken på dig, jag vet själv hur det känns att vara skoltrött. Det kommer att bli helt annorlunda i Svalöv <3

2010-05-26 @ 10:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0