jag tycker om när du tar på mig!

tjabba allihop! :D
nu håller jag på att göra vid mig lite sen drar de väg till andré, kolla lite film & ha de mysigt.
senare ikväll får jag se vad som händer, har lite idéer. men ja man får se.
nu ska jag fixa det sista på mig själv & sen kommer tobbe och hämtar mig.
jag ska åka på han, dööööda mig! jag är rädd! :(
men hoppas jag överlever!
för imorgon ska jag träffa min älskade natalie!
JAG ÄLSKAR HENNE! :D hihi.
puss på de. skriver senare!
& här kommer en låt som jag bara älskar just nu! (y)


Per Gessle - Jag tycker om när du tar på mig


Kommentarer
Postat av: natalie '

saknar dig mega meeeeeest ;( <3<3

2010-05-29 @ 02:12:12
URL: http://natalieerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0