make me feel good when i hurt so bad.

kan berätta lite snabbt om i helgen:
i fredags va de typ bara chill idag, lillebror fyllde år. så fira han lite, film & sånt mys hos andré på kvällen.
lördag: red jag först, natalie kom till stallet & sen körde vi hem. duscha & gjorde vid oss, kl 5 hade vi kalas för jesper. ganska skoj ändå.
sen blev det utgång med natalie, alex, ian. var på fest hos kevin i stan. vi kom dit så hade vi lite skoj där, tänker inte berätta detaljer på bloggen för mamma läser den! (a)
men ja, de sluta väl inte helt perfekt. men skoj hade jag iaf!
& tack alla för en skoj ikväll.
söndag: baaakis idag, tog de ganska lungt me natalie, väla & köpte nya skor! :D
såhär ser dom ut:
idag var det skolan & hade svenska prov!
jag klarade det!! :D :D
överlycklig matilda!
nu ska jag laga mat eller ja först ska jag handla det.
måndag = matilda's matdag!
sen blir det PLLUGGGA! :(
sista rycket nu, leeet's go!
hörs kanske senare!
puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0