time to say goodbye or atleast to make our kiss.

go'morgon.
nu sitter jag i sängen & natalie håller på att packa för hon ska snart åka. :(
hon lämnar mig här helt ensam!
nej, skojade. eller jo hon åker faktiskt. hon ska hem & ha genrep till dansen. för imorgon ska hon ha uppvisning på ih & tycker att alla ska komma & kolla. för jag lovar, hon är bäst! :D

vi fota igår & här kommer lite bilder!

TACK NATALIE FÖR DESSA DAGARNA, UTAN DIG SKULLE JAG GÅTT UNDER, AND YOU KNOW THAT.
VI HAR INTE KÄNT VARANDRA SÅ LÄNGE MEN VI KAN ÄNDÅ HA SÅ JÄVLA SKOJ TSM.
SOM VAFAN HÖLL VI PÅ ME IGÅR ?;)
HAHAHAH, JA FÖR ER SOM INTE VET DUSCHA VI & SEN SPRANG VI UT NAKNA! (a)
JAG ÄLSKAR MIN NATALIE NORDKVIST & GLÖM ALDRIG DET!
LÄMNA MIG ALDRIG, FÖR JAG KLARA MIG INTE UTAN DIG!
HELT SJUKT SKOJ MAN HAR TILLSAMMANS MED DIG, & JA DET BARA E SÅ!
DET FINNS INTE SÅ MYCKET MERA JAG KAN SÄGA ÄN ATT DU ÄR SÅ UNDERBAR.
ALDRIG HITTAT ÄN VÄN SOM DIG & JAG KAN LOVA ATT HITTA EN VÄN SOM DIG. PPPFFF, DE GÅR INTE!
TACK FÖR DESSA DAGARNA, I LOVE YOU! :D

Kommentarer
Postat av: natalie '

aw, hjärtat. du är bäst! jag är så glad att jag fick följa med, riktigt mysigt är här. & du är så fett rolig att vara med. ångrar ingenting med dig.

& vi är så himla knäppa, men vi har roligt och det är de som är huvudsaken :D

jag älskar dig fett mycket matilda.

du är en av mina bästavänner.

du är bäst <3<3<3

2010-05-15 @ 11:19:39
URL: http://natalieerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0