without your love.

månda: svenska prov. ( klarade det )
tisdag: dans-dag.
ondag: vg/mvg uppgift i no lämnas in.
spanska prov.
ev. matteprov.
tordag: redovisa min bok
redovisa so:n
no prov
ev. matte prov.
fredag: redovisa romeo och julia
och 8,00 diskutionsfrågor i no ( vg/mvg uppgift)
*de du!!
KOMMER INTE HA TID MED BLOGGEN DENNA VECKAN TROR JAG! SKRIVER VÄL NÄR JAG HAR TID IGEN!
detta är min underbara vecka! jag döööör.
månda: svenska prov. ( klarade det )
tisdag: dans-dag.
ondag: vg/mvg uppgift i no lämnas in.
spanska prov.
ev. matteprov.
tordag: redovisa min bok
redovisa so:n
no prov
ev. matte prov.
fredag: redovisa romeo och julia
8.00 diskutionsfrågor i no ( vg/mvg uppgift)
sen är de byebye elinebergsskolan! :D
utan dig skulle jag gett upp för länge sen, du är allt & lite till!
matilda ♥ natalie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0