Loooooove.

Nu har jag packat klart och ligger och pratar med Filip i sängen.
Saknar honom redan, detta är hemskt :(
Nu när jag är borta har min älskling fått äran att blogga åt mig, så det är Filip som kommer ha hand om bloggen nu.
Vi ses igen på söndag.
Puss på er.
_________________________________________________________________________________________________
Filip Söderström, du får allt att bli bättre.
Utan dig en dag är som 1000 år i helvetet.
Du är min prins och jag kommer älska dig tills mitt hjärta slutar slå.
25/6-2010 kommer aldrig älska någon som jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Nicole

Saknar dig :(<3

2010-11-03 @ 13:13:16
Postat av: Anonym

FINT FOTO (=

2010-11-08 @ 09:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0