Natalie Nordkvist, det är du & jag!

Som ingen vet för jag inte har skrivit om det så har jag och Natalie börjat prata och sen träffades vi i lördags igen. Första gången sen vi bråkade. Jag kan inte neka till att jag var nervös innan hon kom men sen när man väl kramade om henne så kändes allt så bra. Vi hade verkligen roligt & jag hoppas att vi är på väg tillbaka. Vi båda har varit sjukt tramsiga, men vi behövde nog vara ifrån varandra för inse hur mycket vi egentligen älskar varandra.

& idag bad hon mig logga in på msn för hon skulle visa en sak. & då fick jag denna videon..

kände hur jag började får tårar i ögonen och jag minns varje bild när den är tagen och var, som det var igår. Jag saknar min Nalliis något så obeskrivligt mycket.

Natalie, förlåt för allt dåligt & dumt jag gjort. Jag ångrar det så mycket.

Vill aldrig förlora dig igen, aldrig. Denna tiden vi har varit ifrån varandra har varit tillräcklig för att inse att det går inte att hitta en vän som dig. Du är unik och helt underbar.

Jag hoppas vi kan fixa detta, för jag saknar min flickvän!!

 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Roligt att se er tillsammans igen <3

2010-11-22 @ 22:22:00
Postat av: natalie*

åååh är så happy happy happy, vet inte vad jag ska säga, skiter i allt som hänt! visst ligger de i bakhuvudet, men skit i de nu, nu ska vi vara glada och börja om på nytt tycker jag.

du och jag, min flickvän. vi mot världen! <3<3

2010-11-22 @ 22:43:17
URL: http://natalieerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0