Du lovade och bröt det.

Tänkte visa bilderna nu men ååhnej, skoldatan vill aboslut inte som mig. Så får väl bli senare, nu börjar min lektion men det struntar jag i. Jag vill blogga, men har faktiskt inget vettigt att skriva. Eller jo, jag kan ju berätta att jag var på bio med mamma och Sabrina igår och såg ''lyckan, kärleken med meningen med livet'' den var helt okej, lite lågtråkig i mitten men vissa delar va bra. Man behöver inte se den på bio, kan lika gärna fixa den på annat sätt senare. Nu ska jag försöka jobba lite så jag blir klar med något idag.. Snart heeeelg, vill hem.

________________________________________________________________________________________________

Har ett tomrum som bara du kan fylla ihop igen.
Jag hoppas, jag tror och jag vill.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0