Gå hand i hand igenom allt

Hittade detta på Nicoles blogg jag fick tårar i ögonen, det finns nog ingen människa på hela jorden som någonsin har varit så underbar som henne.

''Kära älskade lilla M. Jag står inte ut med att se dig så här. Allt jag vill är att du ska må bra, kunna skratta och le. Du betyder så sjukt mycket för mig och du förtjänar bättre än honom. Jag vill bara slänga mig över dig och klistra ett leende på dina läppar och torka dina tårar. Du förtjänar att må bra. Du är värdefull för mig och för världen. Utan dig går vi under. Jag och hela världen.''

Jag älskar dig Nicole, tack för att du finns. När du bara legat och hållt om mig när jag har varit som mest ledsen, du sa inget du bara fanns där. Det betyder så sjukt mycket för mig. Du trösta mig när jag ville försvinna, fick mig att känna hopp. Utan dig går jag under. Du är värdefull för mig.



Kommentarer
Postat av: Nicole

Du vet att vad som än händer så finns jag för dig. Du är värd all världens guld och diamanter<3

2010-10-07 @ 12:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0