half of my heart won't due

Filips tur att blogga återigen, vet att det är då alla läsare kommer tillbaka eehehehehe.
Idag har jag bara haft en lektion, vet att Matilda min prinsessa gick upp tidigt idag och slet på landet..
Började dagen med att gå ut med Daisy vovven, när jag kom hem ställde jag mig i duschen tillsammans med denna illaluktande vovve och duschade henne så hon luktar nu återigen valp! Efter detta va det dags för frulle, blev en ordentlig frukost + kreatin för träningen som senare på dagen sakta med säkert skulle komma. Började skolan 12.30, psykologi, diskussions prov, gick hur bra som helst!
Efter detta var det dags att sticka till gymet och kötta, blev armar, rygg och mage idag. Benen nästa vecka tillsammans med MMAn som jag har börjat slacka lite med. Kom hem och har käkat, hjälpt pappa med att ta in massa saker.
Ikväll har det bara varit chill kväll hemma, änskar att min prinsessa kunde vara med mig, men hon har sitt gäng i Svalöv så! Man måste ju släppa lite ;)
Men nu är det dags för mig att gå ut med hunden en gång till, kvällsrundan. Jobb hela helgen, HIF imorgon. Mycket som händer!
Ha det bra kamrater!

Mitt hjärta, utan dig vore jag ingenting. Jag är galen i dig. Behandla mig väl, för många har inte gjort det. Jag litar på dig, så bryt inte ner mig, som så många andra har gjort. Men jag litar på dig, jag känner att jag verkligen mår bra, med dig. Jag älskar dig med hela mitt hjärta, och det kommer jag alltid att göra. Jag finns här alltid för dig, min prinsessa. Vad det än är, kom alltid till mig först, för jag lovar, jag sviker dig aldrig. Jag skulle göra allt för att alltid få vara med dig, för du får mig att känna en sån lycka och en trygghet som jag aldrig har känt förut.
Jag älskar dig Matilda Olsson
Din Prins


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0