handsome like a sunrise

Jag hade faktiskt lovat Matilda att jag skulle blogga åt henne igår och så va jag så dum at jag glömde det, men det är faktiskt lite hennes fel för hon påminde mig inte.. hehe
Igår kom Matilda till mig efter att jag precis kommit ut ur duschen för jag hade kört i pissregn hela dagen. Så satte jag mig i bastun och torkade medans hon låg i min säng och mös med Daisy mn vovv.
Det var ju faktiskt meningen att hon och jag skulle plugga hela dagen igår, som vi faktiskt lyckats med en gång! Men nu kan ju alla räkna ut att Matilda mitt lilla cpbarn är lite för omogen för att kunna konsentrera sig på sitt skolarbete.. Men jag älskar henne ändå! Vi tjockade oss rejält igår, riktigt skönt att kunna göra det ibland. Först fikade vi och medans vi fikade ringde vi och beställde pizza som vi sedan käkade framför Paradise Hotel och Bonde Söker Fru hah.
Sedan var det dags för mitt hjärta att lämna mig, åter igen. Lämnade av henne på Ödåkra station tack vare min kära mor, och när vi skulle hem så dog bilen. Stog där tills man själv som en underbar bilmekare kunde fixa problemet. Sedan stack man hem, lirade fifa och gick och la sig tidigt.
Idag har det inte hänt mycket, skola bara, underbart underhållande. Jag sitter kvar i biblan nu helt ensam och försöker plugga men lyssnar på john mayer och mina tankar bär iväg åt ett helt annat håll, åt Svalövs hållet där min boo håller hus och sliter med sitt skolarbete. Saknar henne redan, helt sjukt.
Snart blir det till att åka hemmåt och fortsätta plugga, psykologi prov imorgon.. KUL!
Hoppas ni tycker det är otroligt kul att sitta poch läsa om mina dagar, hah bye folks

Jag älskar dig, och låt oss vara detta
för tillsammans, klarar vi allt

vi mot dom
vi, mot världen

25/6-10 - föralltid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0