Här är jag med allt det andra

Funderar på att byta skola.. Vad tycker ni? Trodde att NV i Svalöv skulle passa mig bättre än vad det gjorde. Hade nog för höga förhoppningar.. Som tydligen inte var bra. Kanske börjar en annan linje, djurvård. Men då kan jag ge upp min dröm som veterinär. Men får se. Tror faktiskt jag vill byta. Min klass är nu helt underbar, asså verkligen underbar. & jag älskar dom. Hade velat ta med mig dom, för det kommer kännas konstigt utan dom. Jag har verkligen en perfekt klass, alla är underbara. Men måste tänka på vad jag vill & hur jag känner. Så vad ska jag egentligen göra? Hjälp mig...


Kommentarer
Postat av: Nicole

Du vet att jag verkligen vill att du går kvar. Det skulle bli så tomt utan dig. Men gör det som känns rätt och jag stöttar dig i vad du än väljer. Jag älskar dig matilda<3

2010-10-13 @ 10:09:16
Postat av: Maria

Sök till Ridgymnasiet i Helsingborg. Där finns det djurvård som linje coh man får vara på djursjukhuset dem flesta dagar i veckan :)

2010-10-14 @ 20:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0