oslagbart

Måndag och tillbaka i svalöv.
Kör på ännu en vecka här. Mesta delen av helgen spenderade jag med älskling. Träffades på lördag, hade det hur mysigt som helst. Vi badade hos mig, jag försökte göra massssor av bubblor men failade. Men sen bara låg vi där, kollade på varandra och småpratade. Hoppade ner i sängen, käka godis, och kollade på film. Vaknade tillsammans på morgonen. Låg och kollade på film, och sa sen hej då. Filip skulle jobba.
Mamma är hemma,äntligen. Varit borta i 3 veckor, har varit hemskt. Pappa var på Island, så båda två var borta i slutet. Men nu är alla hemma, vilket är ganska skönt.
________________________________________________________________________________________________
Jag vill vara dig så nära som det går, fast närmare.
Jag älskar dig så mycket som det går, fast mer.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0