Tiden går & allt börjar försvinna

Nu tar jag nya tag och börjar om på nytt.
________________________________________________________________________________________________

Bloggen är omgjord, också av Ebba denna gången. Du är en ängel, tack ska du ha.
Just nu sitter jag med Ronja i min säng och kollar på tv, ska gå och tvätta bort sminket, gå upp till Biffen som ville snacka lite & sen krypa ner i min säng och sooova. Hade en hemsk natt inatt. Men försöker släppa allt och gå vidare.
Vill bara säga tack till Ronja, som har hjälpt mig igenom hela dagen. Suttit och pratat med mig när jag mådde som sämst, sa roliga saker som hon vet gjorde att jag började skratta.
Fast vi har haft  dåliga tider, så är jag glad att vi är på väg tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0