Du är mina enda tankar.

Jag har sett det innan, jag har själv varit där. Jag vet hur det känns & hur kasst man mår. Och när någon tvingar dig till någon vägrar man och gör bara ännu värre. Ingen ska tvinga en till någon, och hur mycket de än säger så stänger man öronen och struntar i vad de säger. Man hör bara sin egen röst. Man vill inte vara där, men ändå vill man inte ta sig ur det. Man vet vad man vill & tänker inte ge upp. Men jag lärde mig att jag förstör bara för mig själv och människorna omkring mig. För de får stå ut med allt. Ibland måste man tänka om, och ändra vägriktnig.


Kommentarer
Postat av: Nicole

Älskar dig. Du betyder så jävla mycket. Grejen med dig är att du faktiskt förstår. Du tror inte att du förstår, du bara gör det. Vad skulle jag göra utan dig?<3

2010-09-30 @ 12:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0