Du har nyckeln tillbaks.

Hej & förlåt så hemskt mycket för jag inte har bloggat!
Det har hänt så mycket skit och har haft annat för mig. Men jag har träffat en person som jag kan berätta för er, Nicole Raso. En helt underbar tjej, vi går i samma klass och har lärt känna varandra. En bättre vän får man leta länge efter. & som kanske några förstod så tog det slut mellan mig och Filip. Det var bland det mest hemskaste i mitt liv, men vi insåg att vi inte klarade oss utan varandra. Så vi försöker kämpa vidare! Jag har aldrig varit så kär & Filip Söderstöm jag älskar dig!
Nu ska jag göra vid mig och sedan dra ner till Ramlösa dagen och kolla på musikalen 7! ;)
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0