Jesus gäst bloggar från himlen!

Okej, då får vi ser hur detta går, inga klagomål tack!
Tja alla Rasmus Jesus Nilsson här då som gästbloggar från sin underbara lillasysters blogg :)
Med tanke på att detta är min första gång och jag inte ens vet hur detta kommer se ut eller något ska jag fatta mig kort om vad jag ville ha sagt.
Matiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiilda!
Du är inte bara en vän till mig, du är som min syster.
Vi kan prata, vi kan tiga.
Vi kan skratta, vi kan gråta.
Vi kan le, vi kan sura.
Vi kan kramas, vi kan slåss.
Vi kan i princip hata varandra, men vi kan också älska varandra.
Jag kan ligga vaken en hel natt för att vi bråkat
men jag kan också ligga vaken en hel natt med vetskapen om att du älskar mig.
Jag kan ligga vaken en hel natt för att jag inte vet hur jag ska beskriva hur mycket jag älskar dig som min syster.
men jag kan också ligga vaken en hel natt för jag vet att du vet hur mycket jag verkligen älskar dig.
Jag kan fortsätta skriva hur länge som helst
men jag behöver inte för du vet.
Men i slutändan vet vi ändå att vi alltid har varandra VÄLDIGT nära.
Är det inte detta som symboliserar en äkta syskon-kärlek så vet jag inte vad den typiska symbolen är.
Jag kan fortsätta skriva här hur länge som helst men jag lova att fatta mig kort plus att du själv just nu sitter mitt emot mig och surar för att jag tar upp hela sängen och hela bloggen. Förlåt.
Fides, spes, caritas, maior autem horum est caritas. (Te amo)


//Rasmus Jesus Nilsson (Din bror)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0