Dag 1.

Jag heter Elisabeth Matilda Olsson & är född den 2 augusti 1994. Idag är jag alltså 16 år gammal.
Redan när jag var liten har jag älskat djur, jag har haft runt 15 djur i hela mitt liv. Just nu har jag 2 kaniner,2 hamstrar och en katt. Jag bor i Helsingborg i en villa med min familj, mamma, pappa och två bröder.
Men innan det växte jag upp i Ödåkra men sedan 9 år tillbaka har jag bott här.
Jag gick ut 9;an på Elinebergskolan och började senare på Svalöfs Gymnasium men trivdes inte direkt bra så byta till Helsingborgs Ridgymnasium, och det ångrar jag verkligen inte.
Jag har ridit sen jag var 5 år gammal och rider fortfarande en del, 3 ggr i skolan och sedan måndagar på ridskolan också bara för att jag ska få rida Fox. Det är en helt underbar häst, som är ganska speciell.
På min fritid umgås jag med kompisar, familj men också med min underbara pojkvän.
Vi har varit tillsammans i mer än ett halv år nu och det är det bästa jag varit med om.
Jag är en ganska envis person och vill gärna få min vilja igenom, men det är nog både på gott och ont.
Annars tror jag faktiskt att jag är ganska snäll, och bryr mig om andra människor.
Jag har inte så lätt för att bli arg men när jag väl blir arg blir jag jättearg.
Jag tycker inte om orättvisor och falska människor, och absolut hatar jag när folk ljuger.
Jag tycker nog mer om omtänksamma och kärleksfulla människor
och som vågar stå för vem man är och inte skäms.
.
Det var nog lite snabbt om mig, om det är något annat så fråga!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0