Dag 3.

Min mamma heter Paulina och är uppväxt i Helsingborg. Hon jobbar på DSV i Malmö & verkar trivas bra där. Jag vet inte exakt vad hon gör men ja. Hon fick mig när hon var 27 år gammal. Jag står min mamma närma och är en person som jag verkligen litar på. Om det är något jag vill prata om är hon den första jag vänder mig till. Jag vet att hon lyssnar och hjälper mig. Hon är en perfekt mamma.

Min pappa heter Anders han är också uppväxt i Helsingborg och var 29 år gammal när han fick mig. Han jobbar på Termo Kyl som försäljare. Jag tror faktiskt han trivs bra på sitt jobb också! Jag står inte min pappa lika närma som min mamma vilket jag tycker är synd. Han är en underbar pappa men önskar att jag ibland hade lite mer tid med honom själv. Bara va med sin pappa och hitta på något.

Mina föräldrar är gifta och bor tillsammans, vi är 5 st i familjen så jag har två bröder också.

 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Älskar dig hjärtat <3

2011-01-11 @ 17:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0