En underbar ängel

Jag har förlorat en bra vän och har inte mycket lust att blogga. Jag kommer blogga igen när jag känner att jag har energi.
_________________________________________________________________________________________________

Emilia Scher jag kommer aldrig glömma första gången vi träffades, du var en underbar person och vi började prata en del. Du och jag och Natalie satt på toan hemma hos Marcus och pratade. Du va ledsen, och vi va rädda. Och sen andra gånger i somras. Jag hoppas du har de bättre där du har det nu & att du mår bra. Vi kommer ses igen, det lovar. Du fick före oss, det gör ingenting. Vi kommer efter!!


Saknaden är redan stor!

Kommentarer
Postat av: natalie *

<3<3

2011-01-17 @ 16:26:58
URL: http://natalieerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0