Love is the most important

Jag har aldrig haft samma känslor för en person innan, jag trodde inte på att man kunde älska varandra så mycket, jag vågade inte tro. Jag var hela tiden rädd för att bli sårad. Men när man träffar den perfekta människan för en, som man vill släppa in i sig själv då vågar man också tro. Jag trodde aldrig att man verkligen kunde känna känslan att man vill dela att man har tillsammans med den personen, man är så kär och lycklig. Ibland är jag så rädd att jag ska göra fel så allt bara blir fel. Men att kunna slappna av och njuta av varje sekund man delar med personen som man älskar mest är nog något vi flesta gör fel på. När allt helt plötsligt är borta och bara minnena lever kvar, då ångrar man att man inte sa ''jag älskar dig'' en extra gång, låg i sängen och pussades 2 minuter extra på morgonen utan bara tog allt för givet. Jag har hittat en person på hela jorden som jag älskar så mycket, alla gör vi fel och misstag det är mänskligt. Men ibland önskar man att man kunde pausa livet eller spola tillbaka. Jag vill bara njuta av varje minut jag har min älskling och vill också att han ska veta att det finns bara han på denna jorden som jag älskar. Som jag vill och kan offra allt för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0