Bästa personen 2010!!

Nej, jag vill faktiskt inte skriva om hela mitt 2010, det skulle ta mig en evighet!
Men jag vill faktiskt skriva om en person jag lärde känna detta året & som faktiskt gjorde mitt 2010 till det bästa någonsin.
Aldrig har jag träffat en underbarare människa innan, i hela mitt liv.
Denna killen får mig att tro på kärlek, hopp och glädje. Jag kan aldrig få nog av honom.
Sen i somras när vi började träffas har det varit han jag tänkt på varje sekund sen dess.
Innan jag somnar är det Filip jag tänker på, det första jag tänker på när jag vaknar är Filip.
Han har fått mig att gråta hur mycket som helt, men inte bara för att jag var ledsen. Utan tårar för han är så underbar.
Det var senast igår kväll vi låg i hans säng och skulle sova och han berättade vad jag betydde för honom.
Det är såna stunder som jag faktiskt aldrig vill vara utan. Jag vet att det är säkert inte så att det är jag & Filip resten av livet, det är nästan omöjligt. Men all den tiden jag är med honom är värd guld. Jag träffade honom när det hade gått 5 månader av 2010 & jag kan fortfarande
utan tvekan säga att han var den bästa personen detta året.
Sen den 25/6-2010 har min kärlek växt allt mer och mer.
Älskat någon som jag aldrig älskat någon förr,
och träffat en människa som faktiskt kommer från ingenstans och blir hela ens värld.
Han är obeskrivlig i ord, men han får mig att må bra och orka med allt.
Och han har också fått mig att lära känna mig själv bättre,
det finns inget i världen jag kan ge honom för visa hur tacksam jag är.
Jag är inte alltid världens bästa flickvän, jag är säkert hur dålig som helt ibland,
tex. när jag låg i sängen och avslöjade vad han skulle få i julklapp.
Jag är sämst på överraskningar, verkligen.
Men jag är så kär.
Om alla hade en Filip Söderstöm skulle alla människor på jorden vara lyckliga.
Filip gjorde mitt 2010 till det bästa.
Jag älskar dig!!
FAMILJEN- DET SNURRAR I MIN SKALLE
MASKINEN- KÄRLEK VID SISTA ÖGONKASTET
KATY PERRY- FIREWORK
OSKAR LINNROS- FRÅN OCH MED DU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0