Smile

Lina var lite seg så jag hinner nog skriva detta inlägget ändå.
Det har varit ett väldigt jobbigt år och även en tid tillbaka innan 2012 började. Min moster(min bästavän) blev sjuk i cancer för ca 5 år sedan och i april 2011 fick vi reda på att hon var sjuk igen. Ett mycket jobbigt år med många timmar på sjukhus och hon hade inte riktigt ett liv som hon ville. 12 april 2012 lämnade hon oss. Sedan dess har inget varit som det brukar, det är tomt och man saknar verkligen hennes gjädje hos oss. Men jag vet att en dag så ses vi igen.
.
Till något positivit så är jag fortfaransde tillsammans med min älskade Filip, vi firar 2 år nu om ungefär en vecka och det är helt otroligt. Jag älskar verkligen honom så mycket.
Jag umgås med världens underbaraste vänner för tillfället och jag och Natalie håller på att hitta tillbaka vilket är helt underbart. Man kommer inte så långt utan sina vänner så är det.
Världens finaste moster
Min underbara Filip

Kommentarer
Postat av: Nalliis

I love u!<33

2012-06-16 @ 14:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0